Menu
Základní škola a Mateřská škola Klobuky

Změna školního informačního systému: https://zsklobuky.edupage.org/

UČIVO 27. 4. - 1. 5. 2020

Rozpis učiva na další týden domácí školy.


27. 4. – 1. 5. 2020

Je důležité denně číst (10 – 15 min).
Pro sčítání a odčítání používejte krokovací pás. Je třeba pravidelně procvičovat klasické příklady na sčítání a odčítání do 15.
•Pokud se Vaše děti věnují aktivitám z oblasti VV, PČ, TV, budu ráda za zaslanou fotku popř. video. Děkuji!

PONDĚLÍ 27. 4. 2020

  • Písanka 2, str. 13 → VIDEO
  • Matematika str. 80, cv. 1
    (Úkolem je projít bludiště pomocí barevných kouzelnických hůlek, jejichž pořadí je dáno – tzn. nejdříve se musí použít zelena, pak modrá…)
    Doplňující otázka: Bylo by možné projít bludiště, kdybychom měli pouze tři hůlky jedné barvy?
  • Matematika str. 80, cv. 2
    (Úloha navazuje na „miskové úlohy“ např. 69/4; doma si úlohu zdramatizujte – vezměte si např. 12 kelímků, hrnečků, skleniček či jiných předmětů a zavírejte je do skříňky/krabice popř. přikrývejte dekou…fantazii se meze nekladou :). Střídejte se s dítětem a vzájemně si vytvářejte příklady. Vy se nebudete dívat a dítě Vám zatím příklad připraví. Až Vás vyzve k řešení úlohy, řekne: „Ve skříňce je 12 skleniček. Kolik jich je v zavřené části skříňky?“
    Vy se podíváte na odkryté skleničky, dopočítáte a řeknete: „V zavřené části skříňky je…“. A pak se společně přesvědčíte, zda tomu tak opravdu je.)
  • Čtení

 

ÚTERÝ 28. 4. 2020

  • Písanka 2, str. 14 → VIDEO
  • Čtení

 

STŘEDA 29. 4. 2020

  • Písanka 2, str. 15 → VIDEO
  • Matematika 3. díl str. 87, cv. 1 (prostředí „Schody“)
    (Pokud máte doma schody, nechtě děti klidně krokovat na schodech. Pokud nelze schody využít, je nutné, aby si děti k práci vzaly krokovací pás a figurku. Dítěti můžete dát pokyn podle obrázku: „Postav se na schod číslo 5 a udělej čtyři kroky dopředu, začni teď.“ Dítě dojde na schod číslo 9 (a může zapsat do PS).
    V druhém sloupci děti nejdříve doplňují šipky a výsledky ověřují krokováním na schodech. Poslední tři úlohy tvoří děti samy – mohou si zvolit počáteční číslo schodu, nebo jim ho určí hrací kostka.)
  • Prvouka, str. 41
  • Čtení

 

ČTVRTEK 30. 4. 2020

  • Písanka 2, str. 16 → VIDEO
  • Matematika 2. díl str. 75, cv. 4 + str. 78, cv. 1 → VIDEO
    (čokoláda k manipulaci ke stažení ZDE)
    Úloha na str. 78, cv. 1 je poměrně náročná. Dětem nic neprozrazujte, ani když to myslíte dobře :-)! Nechte je, ať si úlohu zkusí vyřešit po svém. Pokud to nepůjde, vůbec nic se neděje. I to, že se nad tím zamyslí, je důležité. Ve škole se k úloze vrátíme a prodiskutujeme ji ;-).
    Matematika 3. díl str. 87, cv. 2
  • Čtení

 

PÁTEK 1. 5. 2020 (státní svátek)

  • Jen čtení :)
Datum vložení: 26. 4. 2020 21:27
Datum poslední aktualizace: 29. 4. 2020 22:17
Autor: Dominika Pěničková

Naše největší výhody

  • Malý počet žáků ve třídě - individuální přístup
  • Škola nabízí vhodné prostředí pro děti
    s výukovými problémy (kvalifikovaní pracovníci, asistenti)
  • Integrace dětí
    s postižením, rodinné prostředí malé školy

Projekty

Kalendář akcí

kalendar

Mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu v mobilní aplikaci – V OBRAZE.

Přihlášení classroom

Spolufinancování

Tento informační a vzdělávací portál je spolufinancován 
EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.

Povinná publicita